Jak zamawiać tkaniny?

Tworząc sklep zależało nam, żeby każdy mógł kupić taką ilość tkaniny, jakiej potrzebuje. Dlatego umożliwiamy złożenie zamówienia z dokładnością do 10 centymetrów. Jak wygląda to w praktyce? Początkowo, przy materiale, wpisana jest liczba 0.1, co znaczy, ze zamawiasz 10 centymetrów. Wystarczy wpisać liczbę 1 i otrzymujesz 1 metr. Czyli:

0.1 = 10 centymetrów

0.5 = 50 centymetrów

1 = 1 metr

1.2 = 1 metr 20 centymetrów

itd.

Proste i dokładne, prawda? Nie musisz już kupować za dużo materiału. Zamów tyle, ile potrzebujesz :) W większości podane ceny dotyczą metra bieżącego. Zdarza się, że niektóre produkty sprzedawane są na sztuki (np. panele lub akcesoria krawieckie), w takim wypadku możliwe jest wpisanie jedynie pełnej liczby. Gotowe

Czym jest panel/kupon materiału?

Zdarza się, że materiał sprzedawany jest na kupony lub panele. Znaczy to, że tkanina ta (lub dzianina) fabrycznie przygotowana jest na dany rozmiar, a tym samym sprzedajemy ją na sztuki. Bardzo często są to wymiary, które sprawiają, że materiał przygotowany jest w ilości idealnej np. na sukienkę lub chustę.  

Jak zmawiać obrusy?

Zmierz swój stół , jego długość i szerokość. Aby obrus dobrze się prezentował i układał, powinno się do szerokości i długości doliczyć po 20 – 25 cm z każdej strony np.: rozmiar stołu 100cm – 200 cm, wówczas obrus będzie miał rozmiar 140cm – 240cm lub 150cm – 250cm.

Dlaczego muszę podawać telefon przy zamówieniu ?

Tak naprawdę robisz to wyłącznie dla własnej wygody. Dzięki temu kurier będzie mógł skontaktować się z Tobą w celu ustalenia godziny dostarczenia paczki. Obiecujemy, że Twój telefon nie zostanie przez nas wykorzystany do żadnych innych celów chyba, że sama zgłosisz chęć otrzymywania od nas informacji z nowościami.

Informacje na temat materiałów

Staramy się przygotować jak najlepsze opisy oraz zdjęcia naszych produktów, ale wiemy, że czasami może zabraknąć niektórych informacji. W takim wypadku - napisz do nas lub zadzwoń. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania najlepiej, jak umiemy. Pamiętaj też, że czasem kolor materiału może odbiegać nieco od tego, który widziałaś/-łeś na stronie. Dzieje się tak z prostego powodu - różne monitory oraz ekrany mają inne ustawienia związane z wyświetlaniem barw, dlatego jeśli masz jakiekolwiek pytania - zadzwoń lub zamów próbki.

Dostawa 

Korzystamy z usług kurierskich InPost. Paczki przygotowujemy i wysyłamy od poniedziałku do piątku do godziny 14. Staramy się wszystko przygotować zaraz po otrzymaniu wpłaty na konto, tak aby Twoje zamówienie trafiło do Ciebie najszybciej, jak to możliwe.

Całkowity koszt transakcji 

To znaczy wartość brutto zakupionego towaru plus koszty wysyłki / jeśli  dotyczy / , plus koszt pobrania    / jeśli dotyczy /, plus koszt opakowania prezentowego / jeśli dotyczy /. Wszystkie te pozycje jeśli obejmuje je transakcja zostaną uwidocznione na dokumencie sprzedaży /faktura, paragon/ i taka wartość winna być zapłacona.

Rabaty i promocje 

Zależy nam, żeby nasze towary trafiały do jak największej liczby osób, dlatego wprowadzamy okresowe promocje. W ten sposób zawsze znajdziesz coś dla siebie w atrakcyjnej cenie. 

Zwroty i reklamacje

W wypadku zakupu internetowego tkanin zwrot jest możliwy jedynie w wypadku paneli (w opisie materiały te są oznaczone jako kupony i podana jest długość jednej sztuki). Inne materiały odcinane są na potrzeby klienta i tym samym stają się zakupem "spersonalizowanym" (co opisane jest dokładnie w regulaminie sklepu), dlatego bardzo prosimy o przemyślane wybory :) Atrybuty takie, jak kolor, splot, etc. (czyli brak wyraźnej skazy) nie mogą być podstawą do reklamacji. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. Podobnie jest w przypadku zamówienia obrusu czy pościeli o niestandardowym rozmiarze ,wówczas również zwrot nie jest możliwy.

Staramy się, żeby nasze towary były zawsze sprawdzone przed wysyłką i informujemy o ewentualnych napotkanych skazach, ale jeśli coś nam umknęło - warto się z nami skontaktować. Spróbujemy rozwiązać sprawę najlepiej, jak to tylko możliwe. Czas na złożenie reklamacji/dokonania zwrotu to 14 dni od dnia zakupu.

Wszelkie zwroty i reklamacje odbywają się tylko za okazaniem paragonu lub faktury.

Zamówienia 

Niezależnie jaką drogą dokonujesz u nas zakupu - pamiętaj, że we wszystkich kanałach sprzedaży obowiązuje ten sam regulamin. Jeśli nie masz pewności, czy materiał, który chcesz kupić jest tym, czego szukasz - zamów próbki. Na pewno ułatwią wybór :)

Rezerwacja

Jeśli któryś z artykułów szczególnie przykuł Twoją uwagę, ale nie jesteś jeszcze pewna,  - może zarezerwować wymarzony artykuł do dwóch dni roboczych. Po tym czasie, jeśli nie otrzymamy wpłaty lub informacji o dalszych krokach - rezerwacja przepada. 

Błędny opis/wycena/ilość

W wypadku, gdy na stronie pojawi się błędny opis lub wycena (zdarza się tak niezwykle rzadko i nie wynika z chęci oszukania konsumenta) zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia. Użytkownik oczywiście zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji telefonicznie. Zdarza się również, że ilość materiału może być mniejsza, niż w zamówieniu - także i w tym wypadku poinformujemy Cię o zaistniałej  sytuacji.

Jak dbać o zakupione towary

Jeśli masz wątpliwości, co do tego w jaki sposób dbać o zakupione u nas towary - zadzwoń do nas! Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Zasada w jedwabiach jest prosta - pranie chemiczne :) W wypadku innych materiałów (bawełny, wiskozy) warto zrobić próbę wody i sprawdzić, czy kolor jest dobrze ustabilizowany, jakie jest wykurczenie etc. Pamiętaj, że materiały naturalne mogą wykurczać się nawet do 10%, dlatego warto uwzględnić to przy zakupie. Najłatwiejsze w obsłudze będą poliestry. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 575 550 502

Odbiór osobisty, przelew, PayU, pobranie

Jeśli wybierasz płatność przelewem - na wpłatę będziemy czekać 2 dni robocze, tak samo wygląda sprawa przy zamówieniu z odbiorem w sklepie. Dopóki nie otrzymamy wpłaty - nie możemy przygotować towaru do wysyłki zwłaszcza tkanin. W wypadku P24 lub pobrania - materiały są odcinane i pakowane zgodnie z kolejnością złożonych zamówień. Dbamy o to, żeby paczki były nadawane możliwie jak najszybciej. 

Wykurcz tkanin

Pamiętaj, że w wypadku wielu tkanin możliwy jest tak zwany "wykurcz". Oznacza to, że materiał traci od około 5 do 10% na długości lub szerokości. Wykurcz jest większy w wypadku materiałów z dodatkiem elastanu. Warto wziąć to pod uwagę przy zakupie tkanin i prewencyjnie kupić 10 centymetrów więcej.